قدبلندترین زنانی که تا به حال زندگی کردند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - الهام مظفری: قدبلند ها همواره برای ما افراد جالبی بوده اند. به دلایلی، مردان قدبلند همواره بیشتر از زنان قدبلند مورد توجه بوده اند. اما در این مطلب می خواهیم توجه شما را به قدبلندترین زنانی که تا به حال زندگی نموده اندجلب کنیم.

قدبلندترین زنانی که تا به حال زندگی کردند

هدر گرین

هرچند او بلندترین زن دنیا نیست، اما 1.9 متر قد دارد، البته بدون کفش پاشنه بلند!

ماریا الکساندرونا استپانووا

ماریا الکساندرونا استپانووا یک بسکتبالیست زن مشهور است که 203 سانتیمتر قد دارد. او در آمریکا برای فونیکس مرکوری در انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) بازی می کرد.

الیزابت کمبیج

لیز کمبیج، بسکتبالیست استرالیایی هم 203.2 سانتیمتر است و در انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) بازی می نماید.

اقتصادی دوانگدی

اقتصادی 205 سانتیمتر قد دارد و در کتاب رکورد های دنیای گینس به عنوان بلندترین زن دنیا ثبت شده است. او در سن 24 سالگی در اثر مسائل جسمی مزمن درگذشت.

لیندزی کی هیوارد

لیندزی کی هیوارد بازیگر و کشتی گیر حرفه ای است و 203 سانتیمتر قد دارد.

بریتنی گرینر

بریتنی برای فونیکس مرکوری بازی می نماید و 203 سانتیمتر قد دارد.

ریتا مینیوا بسا

ریتا قبلا در زیمبابوه بازی می کرد، اما بعد به آمریکا مهاجرت کرد و 203 سانتیمتر قد دارد.

لیندزی کورین تیلور

لیندزی کورین تیلور یک بسکتبالیست حرفه ای است که در چند تیم انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) بازی نموده و 203 سانتیمتر قد دارد.

گیتیکا اسریواستاوا

گیتیکا بسکتبالیست حرفه ای سابق هند است که 210 سانتیمتر قد دارد.

کارولینا ولز

کارولینا با 205 سانتیمتر قد، یکی از بلندترین زنان آلمان است.

اولیانا سیمونووا

اولیانا بازیکن بسکتبال شوروی سابق بود که 213 سانتیمتر قد داشت و یکی از بهترین بازیکنان زمان خودش در دهه 1980 بود.

زینب بی بی

زینب بی بی به دنبال پناهندگی در بریتانیا بود، چون از زندگی در سرزمین مادری خود، پاکستان می ترسید و احساس می کرد قد بلندش جان او را به خطر می اندازد. زینب 218 سانتیمتر قد داشت.

ماریا فاسونور

ماریا در سال 1879 در تیرول، اتریش متولد شد و 223 سانتیمتر قد داشت، اگرچه بسیاری معتقد بودند قد او درست اندازه گیری نشده است. او در آن موقع مشهور بود و در سال 1917 درگذشت.

مالگورزاتا دایدک

مالگوراتا دیدک یک بسکتبالیست حرفه ای در انجمن ملی بسکتبال زنان (wnba) بود که در چند تیم بازی می کرد. او 218 سانتیمتر قد داشت و متاسفانه در سن 37 سالگی درگذشت.

کارولینا راسکون

کارولینا راسکون اهل یک روستای کوچک معدنی در مکزیک بود و 226 سانتیمتر قد داشت. البته به سختی می توان صحت آن را تایید کرد، چون در سال 1944 زندگی می نموده است.

دلورس پولارد

دلورس پولارد در سال 1946 متولد شد و 226 سانتیمتر قد داشت، اما همه می گفتند که 246 سانتیمتر بوده است. او بلندترین زن دنیا در آن موقع بود که در سال 1971 در اثر عوارض عمل جراحی درگذشت.

الا اوینگ

الا در سال 1872 در میسوری متولد شد و بلندترین زن آمریکا در دوران عمرش بود. او 224 سانتیمتر قد داشت و بیشتر درآمدش را به وسیله سیرک کسب می کرد.

تریجنتی کیوِر

اگر داستان ها درباره او حقیقت داشته باشد، بلندترین زن تاریخ بوده که تا به حال ثبت شده است. گفته شده که او 254 سانتیمتر بوده و والدینش برای کسب درآمد، او را به کارناوال ها می سپردند. تریجنتی در قرن هفدهم زندگی می کرد و در اثر سرطان در 17 سالگی درگذشت.

سان فنگ

سان فنگ اکنون بلندترین زن چین است و 221 سانتیمتر قد دارد. او را اغلب با یائو دفن، زن قد بلند دیگری که به تازگی درگذشته، اشتباه می گیرند.

واسیلیکی کالیاندجی

واسیلیکی در سال 1882 در یونان متولد شد و 229.87 سانتیمتر قد داشت. هیچ عکسی از او وجود ندارد، اما گفته می گردد چشمانی به اندازه تخم مرغ و دست و پا های بسیار بلندی داشته است.

سندی آلن

سندی آلن در سال 1955 متولد شد و 231.78 سانتیمتر قدا داشت. او اغلب در سیرک نمایش اجرا می کرد، اما بازیگر هم بود. او در دوران زندگیش به عنوان بلندترین زن دنیا در گینس ثبت شده بود.

یائو دفن

یائو تا مدت ها ادعا می کرد بلندترین زن دنیا است، اما گینس ادعای او را رد کرد و نام سندی آلن را به جای او ثبت کرد. دفن 233.7 سانتیمتر قد داشت و در سال 2011 رسما بلندترین زن دنیا شد، اما یک سال بعد درگذشت.

جین بونفورد

جین بونفورد 241 سانمتیمتر بود، اما هیچ عکسی از او موجود نیست. او در انگلستان زندگی می کرد و نامش به عنوان بلندترین زن دنیا تا سال 2011 ب در کتاب گینس ثبت شده بود. فقط گواهی تولد او و عکسی از اسکلتش به آن ها نشان داده شد.

آنا هینینگ بیتس

آنا هینینگ بیتس در سال 1846 در کانادا متولد شد. او 227.3 سانتیمتر قد داشت و در سیرک کار می کرد. آنا با مرد بسیار قد بلندی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد.

ژنگ جین لیان

ژنگ جین لیان بلندترین زنی است که در تاریخ پزشکی ثبت شده است. او 248.2 سانتیمتر قد داشته، در سال 1964 متولد شد و در سال 1982 درگذشته است.

منبع:list25

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: برترین ها
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27106

به "قدبلندترین زنانی که تا به حال زندگی کردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "قدبلندترین زنانی که تا به حال زندگی کردند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "قدبلندترین زنانی که تا به حال زندگی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید